26 Ekim 2017 Perşembe

Bade'nin ilk kelimeleri


     Bana göre bir bebeğin telaffuz etmeye çalıştığı kelimeler düzeltilmemeli, çünkü o kadar güzel sesler çıkıyor ki onlardan dinlemeye doyamıyorum 😍
 
   Hele ki o bebek bana aitse, yemede yanında yat ❤️ (ki yerim yani bir güzel :)

   Unutulup gitmesin diye pek çok video çektik ve hiç kaybolmasın diye pek çok cihazda ve uygulamada kaydettik. Fakat yine de ben buraya da koyacağım ki fazladan depolama göz çıkarmasın 😊

    Yukarda söylediğim gibi Bade'nin hiçbir yanlış kelimesini düzeltmedim hatta onun söylediği şekilde söyledim çoğu zaman ve o zamanla doğrusunu söylemeye dili dönünce beni düzeltmeye başladı "o değil böyle" diyerek, çok ciddiyim 😄

   Hatta şimdi inatla doğrusunu söylüyor gıcık oluyorum, ne kadar tatlıydı bebekçe konuşurken, büyüyor bu cıvıltı yavaş yavaş....

        İşte o kelimeler;

       Minibüs = İmniyüs
       Tamam = Mam
       Portakal = Bobokal
       Babaanne = Mamanne
       Ayakkabı = Abakı
       Anne = Anni
       Yastık = Sasştık
       Yusuf = Yusfis
       Nuri = Uuvi
       Mutfak = Futfak
       Lahmacun = Apuştun/ Ahmoucun
       YouTube = Puka puka (waka waka'dan diline dolandı, öyle kaldı)
       Ekmek = ehmek
       Çikolata = Kuduta
       Cips = cip
       Sakız = Katışt
       Mavi = Mami
       Meyve = Veyve
       Kitap = Tipak

       Aklıma gelenler bunlar, denk geldikçe ekleme yapacağım inşaAllah.

   
     

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...