16 Nisan 2017 Pazar

Değişen Türkiye Düzeni / Değişti mi yine Ülkemin Düzeni?!

       Ülkem yeniden ikiye bölündü.
       Alevi-Sünni olduk,solcu-sağcı olduk,ülkücü-devrimci olduk, Türk-Kürt olduk, Erkek yukarı-Kadın aşağı olduk, Osmanlıcı-Türkiyeci olduk  nihayetinde Hayırcı-Evetçi olduk. Sonu gelecek gibi değil. BIK-TIK!
      Yeni getirilmeye çalışılan sistem, daha doğrusu artık getirilmiş olan sistem ne işimize yarayacak bilen varsa beri gelsin?
    Sen kalk 15 yıl iktidarı elinde tut ama ne terörü bitir ne yoksulluğu bitir ne de cinayetleri bitir,  sonra kalk sorun bizde değil sistemde, de! Böyle bir mantıksızlık yok ama varmış, hatta bunun arkasından gidebilen birde %51 varmış. Önlerinde saygıyla eğiliyorum çünkü daha büyük bir saçmalık duymadım yahu. Daha büyüğüne sıra gelince onların önünde de eğiliriz sıkıntı yok 😄
      Ne diyeyim Allahın dediği olur diyeceğim ama Allah katından şerli iş çıkmaz. Bu olsa olsa şeytandandır. Şeytanı Tanrı bellemiş olan küresel çeteleri arkasına almış olan siyasetçiler elbet birgün kaybedecekler. Dilerim o kaybediş günü gelmeden tövbe edip Allah'a sığınırlar. Rabbimden dileğim budur.
     Endişeliyim.
     Kendim için, kızım için, eşim için, ailem için... Çok endişeliyim, geleceğim için, sağlığım için.Parktaki ağaç için, sokaktaki kedi için. Yeni doğmuş bebek için endişeliyim.  Doğru olan bu değil, bu doğru değil. Bu yanlış. Bu çok yanlış.
     Güvenmiyorum.
     Türk siyasetçilerin hiçbirine güvenmiyorum.
     Bu kafa yorgunluğuyla nasıl yaşanır bilemiyorum.
     Umarım yanılıyorumdur. Her şey çok güzel olur gelecek günlerde. Önümüzde duran bu kapıdan geçince bizleri inşaAllah cennet bahçeleri bekler. (dediğime kendim bile inanmıyorum ki😆) Temennim bu. Ama biliyorum ki yanılmıyorum..
     Böl-parçala-yönet taktiğinin bölme kısmı geçildi bence. Şimdi parçalama sezonundayız. Hep birlikte izleyeceğiz bu filmi.
     Belki duymuşsunuzdur Grimm kardeşlerin bir masalı var adı 'Balıkçı ile Karısı'. Fakir bir balıkçı bir gün sihirli bir balık yakalar, balık onu suya geri bırakırsa eğer bir dileğini yerine getireceğini söyler. Balıkçı karıma bir sorayım der. Karısı güzel bir ev ister. Olur. Sonra memnun olmaz hep daha fazlasını ister. En sonunda güneşin ve ayın imparatoriçesi olmayı ister. Bunun üzerine Balık verdiği her şeyi geri alır. Yeniden fakir hayatlarına geri dönerler.
      Bence siz bu masaldaki kıssadan hisseyi kaptınız. Ee anlayana sivrisinek saz 😉
     Diyeceğim o ki ; Allah verir sınar, alır sınar. Arsızlığa, aç gözlülüğe lüzum yok. Şükür enerjisinde kalmak gibisi yok.
   
     Ülkemi ve Atatürk'ü ve bu ülke için iğne ucu kadar da olsa iyi bir şey yapmış, yapan ve yapacak olan herkesi seviyorum.
   
     
     

3 yorum:

  1. Çok doğru anlatmışsın ����

    YanıtlaSil
  2. Ne kadarda haklı, ne kadarda doğru bir yazı... Ama üzülmemek lazım Allah var gam yok ☺️

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için❤️❤️

    YanıtlaSil

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...