2 Mayıs 2017 Salı

11 aylıkken diş mi çıkardı? Ne diyosssuuunn!

   
 
          Merhabalar
       Güzel bir salı gününü  daha bitirmiş bulunmaktayım, neresi güzeldi diye sorsan gün sonunda hala sapasağlamım hamdolsun, derim. Şükretmek, varlığa da darlığa da sürekli şükretmek gerek. Çünkü hayrın içinde şer, şerrin içinde hayır var bu sınav dünyasında. Benim son 3 yıldır sınavımda Bade 😊
     
 
  Yeni bir kelime öğrendi - maydanoz - ay kuzum benim maynatosş diyor yaa, nasıl da güzel söylüyor, ay ayy ❤️
   

   Pardon konudan saptım, hemen toparlıyorum.


  Efenim, Bade 6. Ayına kadar çok düzenli olmasa da belli bir düzene uyarak  uyurdu, en azından geceleri. Sonra 6 aylıkken bir gün sabah 4 buçuk civarında uyandı, bir daha uyumadı. Biz herhalde diş çıkartacak onun sancısı dedik. Fakat gel zaman git zaman bekle babam bekle, diş görünmüyor ufukta bizimki damaklarıyla sırıtıyor hala :) devam eden her uykusuz her geceyi diş sancısı diye yorumladık. Abi hiç abartmıyorum 10 aylık oldu, yürümeyi öğrendi ama diş gelmedi. Bu sefer de hiç çıkarmayacak herhalde dedik, doktora gitmeyi düşünürken alt damağında yarılmayı farkettim 😊 Allahım Allahım nasıl sevindim. Gerçi bu bize iştahsızlık ve uykusuzluk ve huysuzluk olarak yansıdı ama olsundu, diş gelmişti ya gerisi önemli değildi.
   

     Evet Bade hanımzade önce yürüdü sonra diş çıkardı. Bu çocuk hep farklıydı zaten hahhah :)


     Alt dişleri bağrıma basa basa çıktı. Ağzıma s.ça s.ça çıktı. Ama diş mi gaz mı daha büyük sorundu derseniz, size gaz derim. Allah düşmanımın başına vermesin. Amin. Üst dişler çok kolaydı. Hiç farketmedik bile, bir gün bi baktım üst azı dişleri çıkmış çocuğun :) Ama alt var ya alt, ah o alt dişler, yediler ciğerimi...
 

     En son dişini sanırım 1 buçuk yaş civarında çıkardı, tam hatırlamıyorum ama öyle olmalı.
 
      Size akışına bırakmanızdan başka verebilecek bi tavsiyem yok. Çünkü bu sizin müdahil olabilceğiniz bir süreç değil, o yüzden rahat olun bugünler hep geçici . Soğuk ve sert sebze meyve verin diyorlar. Hep meyve yedi Bade mesela. O diş kaşıma şeyleri var hiç yüzüne bakmadı onların.
   

     Dilerim Allahtan sizin bıdıklarınız farkına varmadan inci gibi dişler çıkartır.
   
 
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...