25 Mayıs 2017 Perşembe

11 ayın sultanı,başımızın tacı ramazan geldi dostlar❤️



Ben çok heyecanlıyım. Çünkü 27 yıllık ömrümün sadece 5 günü oruçlu geçti. Buna değişik sebepler sunabilirim. Başta ailevi, arkasından iş yükü vs. Diyebilirim. Bana yük gibi geldiğinden değil geçmişim elverişli değildi. Hayatım oruç tutabileceğim şekilde değişmeye başladığında ben değişime ayak uyduracak levela atlamamıştım. 
     Ama artık hazırım Allahın izniyle. Bu sene net bir şekilde 30 gün boyunca (tabi regl dönemim bi kancıklık yapmazsa) tutmaya niyetliyim. 
Nedense aç kalmaya ihtiyacım var gibi geliyor. (ben manyak mıyım, evvett) Açlıkla içimdeki şeytanı ezebilirim. Açlıkla aslanlar gibi kükreyen nefsi kediye çevirebilirim. Evet yapabilirim💪
Ben bu gazla 70 sene koşabilirim. 
İlk 7 günü atlatınca gerisi kolay. İlk 21 günü atlatınca ( ikinci 21 gün varmış gibi çek kanka) uzun süreli açlığa dayanabilirim. Sadece sağlıklı beslenip, hayatımdan abur cuburu çıkarabilirim. (bu konuda çok dertliyim dostlar) 
Ben yapabilirsem herkes yapar. Herkes yapabilirse bende yapabilirim. Özgüvenimi öpeyim💋💋
Ramazan yoğun bir sevap ayıdır, göğün kapıları açılır, melekler dünyaya iner. Her taraf huzur kokar. (bir de pide) Ramazan umut ayıdır, başlar secdeye bir başka gider. Allah kuluna bir başka muamele eder. 
Yaptığımız her amel önce Allah için, sonra bütünün hayrı için olmalı. Bu iki şartı karşılamıyorsa hiç girmeyin o toplara. 
Çünkü herkes birbirine bağlı, o bağda Allaha bağlı. 
Hayırlı,  uğurlu,  mutlu ve umutlu bir ramazan diliyorum. 


Her güne pembe gözlüklerle uyanın inşaAllah ❤️




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...