5 Mayıs 2017 Cuma

Hıdrellez ateşi ısıtsın içinizi ❤️

   
        Allahın ve Resulünün selam ve bereketi üzerinize olsun can'lar...
     
       Bugün hem cuma hem de hıdrellez gecesi. Hızır ve İlyas (a.s.) peygamberler yeryüzünde buluşuyor, dileklerimizi gerçekleştiriyor😊
 
     Bende hayatımda ilk defa bu Hıdrellezde dilek dilemeye karar verdim ve bir gül aldım. Kendimin, ailemin ve toplumun yararına olacak, pozitif kelimeler içeren, bencillikten uzak, menfaat gözetmeyen dileklerimi bir kağıda yazıp mor bir kesenin içine koyup bu gece gülüme asacağım. Yarında suya bırakacağım.

     Bu dünya bir rüya, gelip geçici farkındayım. Dünyalık istekler İslami açıdan bakınca anlamsız onunda farkındayım. Bunlarla birlikte buradan güzel bir şekilde gelip geçmeyi aileme güzel bir yaşantı sunmayı, her an Allahı anmayı sürdürebileceğimiz akıl ve vicdan rahatlığı vermeyi ve almayı planlıyorum.
 
    Her duanın karar mercii Allahtır, peygamberler onun kulu ve elçisidir. Bu gece de Allahın iki sevgili elçisyle hoşsohbet olalım. Onlara dualar okuyup sevabını hediye edelim. Allah rızası için 2 rekat namaz kılalım, sevabını namaz kılamayan müslüman kardeşlerimize hediye edelim. 😊 Sevgili Allahım isteyin vereyim diyor, isteyelim bizde. Ahlak isteyelim, huzur isteyelim, 5 vakit bizi huzuruna kabul etmesini isteyelim. Katından bize hayırlı yoldaşlar vermesini isteyelim.

    Bu tarz günlerin enerjisine bayılıyorum, inanılmaz pozitif ve huzurlu hissediyorum.

    Her an çok güzel, nefes al nefes ver. Şükret. Karşılıksız Yardım et. Gülümse. Çünkü gülümseyince çok güzelsin. ❤️

      Kendinizin ve ailenizin ve toplumun yararına olan tüm dileklerinizi Rabbim kabul etsin.
   
    La ilahe illallah❤️❤️❤️
 

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...