20 Ekim 2016 Perşembe

Hamilelikte 5. Ve 7. Aylar

            Ve göbek kendini gösterir! İçten içe gıdıklanmaya hazır olun😂
       Benim hamileliğimin en rahat iki ayiydi,bulantilar 16. Haftaya birlikte bitmişti, saçlarım uzamış güzelleşmiş, yüzüme nur gelmişti😍  iyice belirginleşmiş olan göbeğim henüz toplu taşımalarda bana yer verilmesini sağlayacak kadar büyümemis olacak ki kimsecikler o tatlı popolarını kimildatmiyordu (istisnalar hariç) ve sonradan öğrenecektim ki 9. Ay bile o tatlı(!) Popoları yerinden kaldırmaya yetmeyecekti. Yani sorun göbek büyüklüğü değil,insani erdem meselesi,net! Sizinde başınıza gelirse aldırmayın,olur öyle deyin geçin ya da isteyenin bir yüzü kara vermeyeni sinemaya götüreyim deyin ve yer isteyin🙈😎 İşe yaraması muhtemeldir.
           Bade (bana göre) çok hareketliydi,hep kıpır kıpır hep yerim çok dar hali vardı. Benim 3. Aydan itibaren tirmalama şeklinde hissettiğim varlığı 5. Aydan sonrasında tekme/yumruk şeklini aldı. Bulantılar da bittiği için açılmak için pusuda bekleyen iştahımı kimse durduramadı😊 Çok yiyordum tek öğünde çorba ana yemek pilav/makarna ,salata,tatli mutlaka yiyordum,dogal olarak çocuk içerde daha çok sıkışıyordu.
          Bir de 16 haftalıkken cinsiyet öğrenme mevzusu var ki evlere şenlik😆 Kaynanam kız çocuk delisi çok istemiş fakat Allah ona 4 erkek çocuk ve 3 erkek torun nasip etmiş. Laf aramızda Kaynanam beni pek sevmez 3 gelinin en küçüğü ve en farklı olaniyim ,diger gelinlerini o seçmiş ama bir tanecik en küçük oğlu haylaz(!) Çıkmış evleneceği kızı kendi seçmiş. Ev işlerinden pek anlamam sevmem de,yemek yaparım ama sadece sevdiğim yemekleri güzel yaparım,misafir ağırlamaktan pek hoslanmam onun yerine arkadaşlarla gezmeyi tercih ederim. Anlayacağınız ideal gelin değilim,ne gam😇 İki katlı evde neredeyse birleşik yaşadığımız için de birbirimizi pek cekemeyiz ,uzak olsaydık daha iyi olabilirdi. Neyse ki yaz mevsimi boyunca 6 ay yoklar. Allahın bana bir lütfu bu💜💜
             Uzun lafın kısası sevmediği gelinden 40 yıldır beklediği torun geldi. Siz siz olun kimseyi dışlamayın, hor görmeyin. Bir gün kimin elinden bir yudum su içeceğinizi bilemeyeceginiz gibi dışladığınız kişinin durumuna düşme olasılığınız artar. Evren sevgi üzerine kuruludur,bir kuşu kelebeği bir taşı sevin yeter, çünkü hayat sevince güzel😇💜😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...