17 Ekim 2016 Pazartesi

Tüm annelere ve anne adaylarına merhaba

   

       Kısacık bir tanışma yazısı iyi olur diye düşündüm 😘. Bade hanımla biz 2014 yılının ekim ayında tanıştık.O günden bu yana iki yıl geçti,o benim hayatıma pek çok şey kattı,bakış açımı değiştirdi,daha fazla sorumluluk duygusu verdi ve daha önce hissetmedigim başka bir sürü şey...              Uykusuz geceler,yorgun gündüzler,gaz sorunu,dis sorunu, ateşlenmeler, alerji vs. Ama tabi güzel tarafları daha başka 💜 sabahları gülümseyerek uyanması, göğsümde uyuyakalmasi, benden veya babasından başkasına gitmemesi,ilk kelimeleri, kizdigimda kedi gibi gözlerini büyütmesi, hatta çoraplarını kendi giymeye çalışması bile mutluluktu benim için.               Şimdi 26. Yaşımın bitmesine 2 ay var ve dünya artık o kadar başka bir yer ki...Bebek denilen canlı kapalı bir kutu,bu kutuyu biraz olsun açabilmiş olan ben,sizlere yardımcı olmayı amaçlıyorum. Küçücük bir faydam bile dokunsa ne mutlu bana😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...