25 Ekim 2016 Salı

Hamilelikte 8. ve 9. Aylar ve Doğum hikayem

      Ve yeşim doğum iznine ayrılır! İki ay boyunca yat babam yat😎
       Evet gerçekten yattım,gezip tozmak gibi niyetlerim vardı fakat öyle çok kilo almıştım ve hava öyle sıcaktı ki (eylül ün başında çıktım) yerimden kalkamadim. Bende kendime küçücük bir dikiş makinesi aldım,guzel kumaşlar edindim ve beşik için lastikli çarşaf,bariyer,yastik kılıfı ve nevresim diktim. Hem yeni aldığım hemde evdeki kullanmadığım kumaşları değerlendirdim.
bitmiş hali böyle😍
Hamilelik sürecimle ilgili bu aylara dair söylenecek çok şey yok. Sadece karın bölgemde oluşan sertliği gerginliği azaltmak için bol bol badem yağı kullandım. Çatlaklar konusunda işe yaradı fakat kıl köklerini de güçlendirdi maalesef. Ne yapalım kılın çözümü var çatlağın çözümü yok,o yüzden üzülmeye gerek yok✌. 
     Bunun dışında bulduğum her fırsatta uyudum. Çocuk doğunca uyutmayacagini tahmin ettiğimden,surekli kapattım gözümü. Gerçi kendi irademle kapatmasam da onlar kendiliğinden kapanıyordu.
             Bade içerde iyice sıkışmış olacak ki aşağıya doğru hafifçe baskı yapıyordu gün içinde. Hatta bazen çocuğun pat diye yere düşeceğinden korktuğum çok oldu😊 
     Böyle anlarda doğumun aynen böyle kolay olmasını diledim ama olmadı.
        Hiç unutmam 20 ekim sabahı uyandım, kahvaltı yaptım,evin içinde gezinirken alttan ılık ılık bir şeylerin aktığını hissettim, nişan(kan) gelmişti. Ahhaaa dedim kapı açıldı,cocuk geliyor🙈 Hemen duş aldım,doktora gittim, açılma var mı diye kontrol etti ve seni yatiralim dedi ama bende sancı yoktu o yüzden orada boşuna beklemek istemedim,eve geldim. O gün ve akşam bir şey olmadı ama ertesi sabah ufaktan başladı sancılar... Akşam 7den sonra iyice arttı. Aldım elime örgümü indim eltimin yanına(aynı binadayiz). O saat tuttu ben ördüm, sancı geldikçe bıraktım,gidince yine başladım,iyi stres aldı. Bu şekilde 12ye kadar devam etti,artik iyice sıklaşinca hastaneye gittik.
        Sonrası efsane....!
     İkinci yazımda💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...