19 Ekim 2016 Çarşamba

Hamilelikte ilk 4 ay (2. Bölüm)

Yeniden merhaba,
          Ben 18 yaşından beri full time çalışıyorum. Hamile kaldığımda da çalışıyordum,ev tekstil ürünleri satan bir mağazada... Yani çok hareketli bol iletişimli idi,ki benim bunun tam tersine ihtiyacım vardı. Daha kötü olansa işyerinin bir cafe ile bitişik olması ve insanların sürekli sigara içiyor olmasıydı. Sigaranın s'si dâhil her şeyinden nefret edişim o günlere rastlar. Çünkü hamilelikte burun kökü radarı kesiliyor,tipki köpekbalıklarının 10000 damla su içinde 1 damla kanın kokusunu alması gibi her kokuyu alıyorsunuz. Artık sigara kokusu mu dersiniz,iceriye sıkılan oda parfümü mü dersiniz,surekli ayakta durmak mı dersiniz,musterilerle konuşmak/ilgilenmek mı derseniz yoksa işten çıktıktan sonra minibüslerde yer olmadığı için 2 km.lik yolu yürümek mi , sizce hangisi en kötüsü?
         Evet evet,talihsiz serüvenler dizisi gibiydi😊 
          Ama geçti,oyle ya da böyle bir şekilde geçti.Bulantilarin önüne nane limon çayı ile geçtim. Ne zaman bulansa hemen kaynar suyun içine taze nane ve limon koydum içtim. Yemek meselesini de mercimek çorbası,yagsiz yayla çorbası,cubuk kraker, cacık ve form bisküvisiyle hallettim,herhangi bir diyetisyene gitmedim çünkü bir plana tabi olamayanlardanim😆  Vücudunuz anlatıyor zaten neye ihtiyacı olduğunu, yeter ki paletli gıdalardan olabildiğince az tüketin,hatta en iyisi hiç tüketmeyin.
        Hala merak ederim ,sen o kadar aç kal, her gün uzun uzun yürü, hareketli bir işte çalış ve kilo al olacak iş değil!! Ahh Jüpiter,yaktin beni Jüpiter🔥
(Yay burcuyum üzerinize afiyet,jupiter o alaka yani😂)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...