18 Ekim 2016 Salı

Hamilelikte ilk 4 ay

     Merhaba nasıl keyifler? Umarım iyisinizdir. Bugün bu konuya değinmek istedim çünkü önemli bir aşama,hem bedenen hem ruhen değişimin başladığı günler😍
       Hazır mısınız?
    Ben değildim... Kendimi hiçbir zaman anne olarak hayal etmedim,benden abla olur,teyze olur,hala olur ama asla anne olmazdı,olamazdi. Nasıl olurdu ki? Ben daha çocuktum,bu çocuk baska bir çocuğu nasıl büyütebilirdi ki? Mümkün değil derken 2014ün ocak ayının serin bir gününde test çubuğunda çift çizgi gördüm! Hissizleştiğimi hatırlıyorum,ellerim ve ayaklarım benden ayrı hareket etmeye başlamıştı sanki.Bosver dedim kendi kendime,bu fikre hemen alışmak zorunda değilsin,onunde upuzuuuuun 9 ay var demeye kalmadan bulantılar Başladı. Tam 4 boyunca her gün, günde en az 4 kez yediklerim midemi terketti. Daha içler acısı olansa midemde besin kalmamasına rağmen kilo alıyor oluşumdu🙊 Bu durumun sonucunda bazı şeyleri yemeyi bıraktım,ornegin domates,zeytin,süt,portakal suyu,kizartmalar ev yemekleri... Ayrıca bu 4 ay boyunca günde birkaç kez(ihtiyaç duydukça) nane limon içtim. (Poşet çay değil,taze nane limon içtim belirtelim😇)  Yemek yiyemedigim için her gün cacık ve form bisküvisi yada haşlanmış yoğurtlu makarna yedim,bu arada yoğurda,sute,peynire bayılırım💜 Fakat inanır mısınız yine de kilo aldım,tam 5 kilo! 52 kiloyla hamile kalan ben,16 haftanın ardından 57 kilo olmuştum,ne kadar da genişlemeye meraklı bir vücut varmış bende!! Doktorum hamilelikte sindirim sistemi yavaşlıyor o yüzden alıyorsun demişti,bence benimki işi bırakmıştı😂
             Aldığım kilolara mı yanayım,beklenmedik hamileliğime yoksa habire kusuyor oluşumuma mı hiç bilemiyordum ve bu döngünün 9 ay boyunca devam etmesinden korkuyordum.
         Hamilelikte ilk 4 ay maceralarim(!) İkinci bölüm yazımda olacak şimdilik hoşçakalın💐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu çocuklar bizimle mutlu mu?

               Anladığım kadarıyla çocuk dediğimiz yaradılış, mutlu doğuyor ve hatta mutlu olmaya devam ediyor. Ta ki sahip olmayı öğr...